Dodatkowe menu
Szybki kontakt

Usługi Medyczne "SPEC-MED"

Jakub Zapędowski

biuro@spec-med.net.pl

Informacja

Zabezpieczenia medyczne

Każda impreza masowa wymaga od organizatora zabezpieczenia medycznego. W związku z tym Usługi Medyczne SPEC-MED oferuje Państwu profesjonalne przygotowanie tej usługi począwszy od rozmów z przedstawicielem imprezy poprzez organizacje pracy zespołów ratowniczych, rozlokowanie namiotu ratowniczego, ambulansu wyjazdowego oraz patroli pieszych.

Przed przystąpieniem do pracy następuje spotkanie z organizatorem imprezy w celu ustalenia szczegółów: przewidywalnej liczby uczestników, zapoznanie się z terenem imprezy, ustalenie drogi ewakuacyjnej, rozlokowaniem mobilnego centrum pomocy medycznej (ambulans) oraz punktu pomocy medycznej (namiot). Rozpoczęcie oraz zakończenie służby jest ustalane z organizatorem imprezy. Liczbę potrzebnych ratowników ustala się na podstawie liczby uczestników imprezy.

Organizacja od strony medycznej:

1.       Ambulans z wyposażeniem. Możliwe konfiguracje:

a)      2 ratowników medycznych

b)      ratownik medyczny + lekarz

c)       2 ratowników medycznych + lekarz         

2.       Stacjonarny punkt pomocy medycznej ( namiot ):

a)      niezbędne sprzęty medyczne 

b)      2 -3 ratowników medycznych

c)       2-3 ratowników medycznych + lekarz

3.       Patrole piesze:

a)      2 ratowników medycznych + niezbędny sprzęt medyczny

Wyżej wymienione patrole są cały czas w kontakcie za pomocą radio-telefonów. Osoba odpowiedzialna za zabezpieczenie posiada również stały kontakt z organizatorami imprezy, policją, strażą, ochroną.

Harmonogram pracy podczas zabezpieczenia:

1.       Rozpoczęcie służby ( ustala organizator )

2.       Rozlokowanie na terenie ambulansu,  namiotu ratowniczego oraz patroli pieszych

3.       Odprawa służb medycznych: omówienie zagrożeń, dróg ewakuacyjnych, postępowania podczas komunikacji przez radio-telefony

4.       Rozpoczęcie właściwej służby ( pojawienie się uczestników )

5.       Czuwanie nad bezpieczeństwem od strony medycznej nad przebiegiem imprezy

6.       Możliwe zmiany po godzinie służby między patrolami pieszymi, a załogą z namiotu

7.       Zakończenie służby ( ustala organizator )

8.       Zebranie służby medycznej, spakowanie sprzętu, podsumowanie.



Wykonanie: Centertronik.com